Teď už se práce na Jawa 50 typ 555 sune jen kupředu. Nic by mě nemělo brzdit a taky by mělo být skládání bezproblémové. Sice jsem se trochu nazlobil na spojce, protože nové pružiny jsou docela tvrdé a podcenil jsem skládání na hotové motorce. Přeci jen, měl jsem spojku složit dokud byl motor venku a dalo se na něj seshora zatlačit (na pružinu) takhle jsem u toho seděl, opřené o zeď a veškeré tlačení šlo jen z rukou a ne za pomoci celé váhy. Takže porod. Ale zadařilo se. Takže jsem motor dodělal z levé strany a mohl jsem začít druhou stranu. Zapalování jsem jen zlehka očistil a šup s ním do motorky. Zatím nemám utažené sekundární kolečko, protože jsem koupil ( jak jsem zvyklý na pionýra 12z a přitom na model 555 by mělo přijít 13z kolečko ). Takže jsem ho zatím nezajišťoval kdybych se přeci jen rozhodl dát tam kolečko, které by tam mělo být. Možná tam nechám na záběh 12z aby se to zajelo do síly a po záběhu tam dám 13z aby to bylo trochu živější. Uvidím jak se rozhodnu, zatím nemám jasno a proto jsem kolečko nezajistil. Co se týče zapalování, vedou tam jen dva dráty a přece je těžké vzpomenout si po půl roce který drát jsem plánoval kam zapojit. Naštěstí jsem si hned osvěžil paměť a už je vše tak jak má být.