Nasadit zadní plech, zapojit elektriku a další drobné úkony které mě doprovází při dokončování projektu Jawa 50 typ 555. Nastavení předstihu, montáž karburátoru a tachometru, který stále v masce chybí. I přesto že si nese motocykl spousty šrámů, je v krásném stavu.
Jak už to tak bývá, každý projekt nějak začíná a nějak končí. Samozřejmě motorka jako taková se považuje jako nikdy nekončící projekt který nikdy nepřestane vyžadovat investici. Ale bavím se o mé cestě restaurování, kdy uvedu pionýra do stavu, který je pro mě nejlepším. Takže aby vypadal krásně a skvěle jezdil. Není to sice žádná cestovní horečka ale už se těším, jak se s ním pořádně projedu po okolí. Nicméně, ještě stále chybí nějaké drobnosti. Čekám na 13z kolečko a pak dodělám řetězovou část včetně vyrovnání stopy zadního kola. Zatím napustím do motoru olej a dodám motex pásky na manžety přední vidlice. A pak už jen počkat na vydařené počasí a první start. Na fotografiích je barva celkem světlá. Slunce se lámalo těsně nad střechami okolních domů a tak jej z této strany zajímavě osvětlil odraz od baráku.
Fotografie z druhé strany jsou daleko tmavší a protože z této strany mi stínila stěna za zády, barva se zdá zase tmavší. Ještě není však všem fotkám konec. Barva je skvělá. Mám radost že se mi podařilo sundat nepůvodní lakování a zachránit to původní, které pod starým čekalo celou dobu na můj zákrok. Po vyleštění není možný, že ta barva je tak skvělá i po tolika letech a hlavně po reakci na nové lakování a následnou chemickou odstraňovací proceduru.