Na nic jsem nečekal a začal pracovat. Nejprve bylo potřeba vypustit starý benzín, odmastit a odrezit nádrž. Při čekání než kyselina provede své jsem sundal karburátor a kompletně jej vyčistil. Kohout jsem musel vyměnit, protože byl ve strašném stavu. Měl jsem jeden bokem, tak jsem mu dal nové sítko a namontoval. Vyměnil jsem svíčku a otestoval, zda hází jiskru. Vše v pořádku, tak jsem to pomalu začal znova skládat. Jakmile jsem měl složeno, bylo na čase ji nastartovat. Párkrát jsem šlápl a hurá, poprvé jsem ho slyšel. Běží celkem dobře, ale bude potřeba motor udělat. Zatím ho nechám tak, jak je a občas si vyjedu, na zimu však budu muset provést kompletní GO motoru.
Motor běží, a tak jsem ho chtěl projet. Sice jsem se svezl, ale musel jsem ho roztlačit a jet jenom na jedničku, protože je špatné víko zapalování a nefunguje vypínání spojky. Takže při pokusu zařadit, okamžitě motor vypnul. Ačkoli jsem se snažil spojku nastavit, tak ne a ne to dát do kupy. Nakonec jsem zjistil, že je tělo šneku vypínání spojky volné a při zmáčknutí spojky se celý pootočí a je po nastavení. Pionýra dám do kupy a musím udělat evidenčku. Až budu mít vyřízený lejstra, tak se na to kouknu znova.