Puch Monza 4S – Technické údaje

Puch Monza 4S - Technické údaje 1
Motor:dvoudobý vzduchem chlazený
Počet válců:1
Vrtání:38mm
Zdvih:43mm
Obsah válce:48,8cm3
Kompresní poměr:
Výkon motoru:2,6k 5000 ot/min
Maximální rychlost:80km/h
Primární řetěz:není
Poměr primárního převodu:70/xx
Počet článků primáru:není
Sekundární řetěz:1/2″x3/16″
Poměr sekundárního převodu:44/12
Počet článků sekundáru:110
Gufera:2ks 17x35x7 ; 1ks 17x28x7 ; 1ks 16x28x7
Ložiska:2ks L17 ; 2ks 6202
Karburátor:Bing 1/17
Průměr difuzoru:17mm
Hlavní tryska:72
Volnoběžná tryska:není
Jehla pro záběh:3 shora
Jehla po záběhu:2 shora
Vzduchový šroub pro záběh:není
Vzduchový šroub po záběhu:není
Odtrh kladívka:0,4mm
Svíčka:Bosh W7AC (odpovídá Brisk N15C)
Předstih:1,2mm
Vzdálenost elektrody:0,7mm
Magneto:6V 15-3/5W
Akumulátor:není
Přední světlo hlavní:6V 15/15W
Přední světlo parkovačka:není
Kontrolky (dobíjení, neutrál):není
Zadní světlo hlavní:6V 4W
Zadní světlo brzdové:6V 5W
Pojistka:není
Ráfek přední:1,50Ax17″
Pneu přední:2,50×17″ ; 2,75×17″
Rozpěrná trubka předního náboje:chybí rozměr
Ložiska předního náboje:2x 6201
Tlak v přední pneumatice 1 osoba:1,15Atp
Tlak v přední pneumatice 2 osoby:1,25Atp
Ráfek zadní:1,50Ax17″
Pneu zadní:2,50×17″ ; 2,75×17″
Rozpěrná trubka zadního náboje:chybí rozměr
Ložiska zadního náboje:2x 6201
Tlak v zadní pneumatice 1 osoba:1,6Atp
Tlak v zadní pneumatice 2 osoby:2,1Atp
Mazání převodovky:Olej SAE 10W40
Mazání přední vidlice:Tlumičový olej 120ml pro 1 trubku
Mazání zadní tlumiče:chybí hodnota
Mazání a údržba:Podle ujetých kilometrů
Spojovací materiál:nevytvořeno
Články:Články obsahující klíčové slovo Puch Monza