ČZ 175 typ 477 – Technické údaje

Motor:dvoudobý vzduchem chlazenýPočet válců:1
Vrtání:58mmZdvih:65mm
Obsah válce:172cm3Kompresní poměr:1:8,6
Výkon motoru:15k 5800 ot/minMaximální rychlost:110km/h
Primární řetěz:3/8×3/8Sekundární řetěz:1/2×5/16
Poměr primárního převodu:40/21Poměr sekundárního převodu:52/17
52/16
52/15
Počet článků primáru:54Počet článků sekundáru:128
Gufera:2ks 25x52x7
1ks 20x30x7
1ks 30x40x7
Ložiska:3ks 6304 C3
1ks 6302 C3
2ks 6005 C3
Poměr převodu náhonu tachometru:5/14

Karburátor

Karburátor:Jikov 2926 SBDPrůměr difuzoru:26mm
Hlavní tryska:96Volnoběžná tryska:50
Jehla pro záběh:3 shoraJehla po záběhu:2 shora
Vzduchový šroub pro záběh:1/2Vzduchový šroub po záběhu:5/4

Zapalování

Odtrh kladívka:0,4mmPředstih:2,9mm
Svíčka:Pal Super 14-9 (odpovídá Brisk N14C)Vzdálenost elektrody:0,7mm

Elektroinstalace

Dynamo:6V 75WAkumulátor:6V 8Ah
Přední světlo hlavní:6V 35/35WPřední světlo parkovačka:6V 2W
Kontrolky (dobíjení, neutrál):6V 2WZadní světlo hlavní:6V 5W
Zadní světlo brzdové:6V 15WPojistka:15A

Kola

Ráfek přední:1,60×18″Přední pneu:2,75×18″
Rozpěrná trubka předního náboje:délka 50mmLožiska předního náboje:2ks 6302
Tlak přední pneu 1 osoba:1,15AtpTlak přední pneu 2 osoby:1,25Atp
Ráfek zadní:1,85Bx18″Pneu zadní:3,00×18″
Rozpěrná trubka zadního náboje:délka 50mmLožiska zadního náboje:2ks 6302
Tlak zadní pneu 1 osoba:1,6AtpTlak zadní pneu 2 osoby:2,1Atp

Mazání, údržba a ostatní

Mazání převodovky:Olej PP7 1000mlMazání přední vidlice:Tlumičový olej 60ml + M6A 60ml pro jednu trubku
Mazání zadní tlumiče:Tlumičový olej 47ml 1 tlumičMazání a údržba:Podle ujetých kilometrů
Spojovací materiál:Seznam šroubůČlánky:Články obsahující klíčové slovo ČZ 175 typ 477
Dokumentace:Manuál
Katalog ND – 1975
Katalog ND – 1970