Motor:dvoudobý vzduchem chlazený
Počet válců:1
Vrtání:58mm
Zdvih:65mm
Obsah válce:172cm3
Kompresní poměr:1:8,6
Výkon motoru:15k 5800 ot/min
Maximální rychlost:110km/h
Primární řetěz:3/8″x3/8″
Poměr primárního převodu:40/21
Počet článků primáru:54
Sekundární řetěz:1/2″x5/16″
Poměr sekundárního převodu:52/17 ; 52/16 ; 52/15
Počet článků sekundáru:128
Gufera:2ks 25x52x7 ; 1ks 20x30x7 ; 1ks 30x40x7
Ložiska:3ks 6304 C3 ; 1ks 6302 C3 ; 2ks 6005 C3
Poměr převodu náhonu tachometru:5/14
Karburátor:Jikov 2926 SBD
Průměr difuzoru:26mm
Hlavní tryska:96
Volnoběžná tryska:50
Jehla pro záběh:3 shora
Jehla po záběhu:2 shora
Vzduchový šroub pro záběh:1/2
Vzduchový šroub po záběhu:5/4
Odtrh kladívka:0,4mm
Svíčka:Pal Super 14-9 (odpovídá Brisk N14C)
Předstih:2,9mm
Vzdálenost elektrody:0,7mm
Dynamo:6V 75W
Akumulátor:6V 8Ah
Přední světlo hlavní:6V 35/35W
Přední světlo parkovačka:6V 2W
Kontrolky (dobíjení, neutrál):6V 2W
Zadní světlo hlavní:6V 5W
Zadní světlo brzdové:6V 15W
Pojistka:15A
Ráfek přední:1,60×18″
Pneu přední:2,75×18″
Rozpěrná trubka předního náboje:délka 50mm
Ložiska předního náboje:2ks 6302
Tlak v přední pneumatice 1 osoba:1,15Atp
Tlak v přední pneumatice 2 osoby:1,25Atp
Ráfek zadní:1,85Bx18″
Pneu zadní:3,00×18″
Rozpěrná trubka zadního náboje:délka 50mm
Ložiska zadního náboje:2ks 6302
Tlak v zadní pneumatice 1 osoba:1,6Atp
Tlak v zadní pneumatice 2 osoby:2,1Atp
Mazání převodovky:Olej PP7 1000ml
Mazání přední vidlice:Tlumičový olej 60ml + M6A 60ml pro jednu trubku
Mazání zadní tlumiče:Tlumičový olej 47ml 1 tlumič
Mazání a údržba:Podle ujetých kilometrů
Spojovací materiál:Seznam šroubů na rám ČZ 175 typ 477
Články:Články obsahující klíčové slovo ČZ 175 typ 477
Dokumentace:Manuál ČZ 175 typ 477
Katalog ND ČZ 175 typ 477 1975
Katalog ND ČZ 175 typ 477 1970