Pokračuji na odstranění potíží s motorem. Problém byl se startovacím segmentem, který nebyl na správném místě a tak nedosedal zub na zub ale jen hrana. Tím pádem se při startování srazily hrany jak na segmentu tak i na startovacím kolečku na spojkovém koši.
Naštěstí problém odstranil jen nový startovací segment. Je to teda jedna z vyšších položek co se týče ceny ale bohužel kdo chce startovat, musí mít dobrý segment. Koukal jsem se teda i po starším kusu ale jestli dám za nějaký vyšmatlaný 500 Kč nebo za nový 1000 Kč tak je asi jedno. Riskovat že mi někdo v dnešní době prodá bez záruky dobrý segment je těžký hazard. Spojkový koš zůstane, vymění se jenom startovací kolečko, které už bylo cenově celkem ok. Vyšlo na 440 Kč.
A protože je koš staršího provedení, kde bylo použito nízké kolečko a vystouplejší plech na zajištění, musím kvůli novému kolečku, které je už vysoké použít novější plechovou krytku na pružinku. Bohužel budu muset kvůli tomu rozhrabat další koš.
Segment je taky nachystaný, už zbývá dočistit pár drobností. Na závěr už zbývají jen ty bloky, které je potřeba opravit. Válec po výbrusu je nachystaný a o klikovou hřídel se postará firma Padalík. Tam jsme teda domluveni, že kliková hřídel dostane ojnici s menším okem 16mm a místo bronzového pouzdra budou jehličková ložiska v kleci. Tohle všechno jen kvůli tomu, že je k motorce druhý válec, který je po výbrusu avšak dodaný píst není na 18mm čep ale na 16mm čep. Takže trochu motorku zmodernizuji a použiju jehličky.