A je to konečně tady. Jako každý jiný projekt má i tento konec. Motocykl ČZ 250 typ 455 jsem projel, vyzkoušel vystavení spojky a řazení rychlostí. Všechno je v naprostém pořádku a tak můžu motocykl vyřadit z dílny. Teď už zbývá jen zajíždět a zajíždět. Motocykl je pěkně živý a motor se i hezky točí. Motor nezvoní, necinká a nevydává žádné nepříjemné zvuky. Jediné navýšení hluku je výměnou původního filtrboxu za sportovní filtr. Při akceleraci jde prostě sání karburátoru znatelněji slyšet. Lehce se to podepisuje i na studeném startu, kdy nestačí 2x šlápnout a na třetí start. Tady je potřeba alespoň 5x šlápnout a pak teprve chytne. Přeci jen ten sací odpor je nižší a tak mu chvíli trvá než si vezme směs do klikové hřídele. Po první startu pak chytá hned na první. Je poslušná.