Začínám tím nejdůležitějším a to je rám. Na tom se samozřejmě také podepsala nějaká ručička. Rám obsahoval pár dírek na víc, které není problém zavařit. Horší teda bylo uložení pro trubky stupaček. To bylo kapánek hnuté a každá stupačka letěla jiným směrem. To taky nebyl žádný problém, původně jsem plánoval nahradit celou trubku ale nakonec jsem to jen vyrovnal. To nejhorší však teprve čekalo a to výměnu kyvné vidlice. Protože nebyla rovná a utíkala na jednu stranu. Toho jsem si všiml už při demontáži motocyklu.
Tak, nakonec se podařilo, i když vytáhnout původní čep a původní kyvnou vidlici ven byl tedy opravdu porod. Nakonec se ale podařilo. Vypletl jsem nová kola, protože ty jsou základem opravy podvozku a brzdy. Ještě jsem vyměnil 19″ stojan za 16″ a opravil uložení pro 15 mm čep. Konečně zase motorka stojí na kolech. Podotýkám, že jsem se rozhodl kvůli pohodlnosti použít hrazdové řidítka. Není to renovace ani restaurování patinovky ale motorka na běžné ježdění. Takže tak.