Při jízdě jsem si všiml ještě divného rachocení od krytu řetězu. Asi bude volný řetěz, nebo bude vytahaný. Když jsem se zaměřil na zadní partii motocyklu, zjistil jsem že už jsou špatné spodní silentbloky zadních tlumičů. Vyměnil jsem všechny 4 i když ty horní by jistě něco ještě zvládly. Ale to samé jsem říkal o spodních když jsem motorku opravoval poprvé a po najetí pár tisíc kilometrů je po nich.

Udělám všechny a už bude pokoj. A hurá k řetězu, ten je samozřejmě po smrti a tak mám nachystaný nový. Ale hledaný rachot nevycházel ze řetězu ale od gumových vodítek řetězu, které byly jedna tvrdé jako kámen a hlavně prodřené až k nýtům, které je drží na svém místě. A jsme u hlavního problému. Jedno vodítko bylo už tak prodřené, že řetěz přeřízl i jeden nýt a vodítko tam skákalo a rachotilo.

Vytáhnout původní vodítka, kompletně vypláchnout obě poloviny krytu. Musím, protože už to nikdo dělat nebude a když je ta příležitost, bylo by na prase nechat uvnitř ten letitý bordel. Pro porovnání i pár fotografií původních a nových vodítek. Aby šlo vidět jak krásně jsou vymleté.

Konečně je vše hotové a nachystané na další radostné kilometry. Snad už se nic závažného neobjeví ale něco mi říká, že s tím mám tak trochu počítat. Je to přeci jen stará motorka a další poškození, opotřebení dílů je prostě očekávané.

Následující článek