Přední vidlice jsou v pořádku, jen budu muset vyměnit gufera v maticích. Ne že by byly vyloženě středem potíží a tekly, ale protože to mám momentálně rozebrané tak je udělám, a tím se vyhnu tomu, že bych to musel třeba za 3 roky rozebírat znova. I když by se teda stalo, tak by nic jiného nezbylo, ale tak udělám to hned. Na výměnu jsou však brýle řízení. Díra pro zámek je celkem velká a trubka se začíná lehce ohýbat. Mám nachystané lepší, tak je použiji.
Celý předek se tedy bude nově chromovat a lakovat. Připravené chromy jsem očistil a zabalil do krabice. Budu zkoušet novou chromovnu. Doposud jsem využíval pana Hudečka. Dnes vyzkouším firmu Idetic. Jsou sice dražší, ale chlubí se maximální kvalitou a tak jsem ochoten jí vyzkoušet. Céčko jsem chromoval u pana Hudečka a zatím je všechno v pořádku. Nádrž nato v jakém hrůzném stavu byla dopadla velmi dobře. Konečně mám i termín, kdy budou chromy na přední část motorky hotové. Bylo mi řečeno tři až čtyři měsíce takže počítám návrat dílů někdy v květnu. Do té doby musím mít nachystaný a nalakovaný všechny díly.
Mám sice motorku rozplánovanou do etap (1. předek, 2. zadek, 3. prostředek), kdy motor spadá do 3. části tak jsem nucen nechat nově vybrousit válec. Protože se mi jej před 5 lety podařilo zakousnout tak to teď vypadá celkem špatně. Motorka sice jezdí, ale píst má velkou vůli a když se roztočí motor do vyšších otáček tak znatelně zvoní. Proto to udělám znova a zaběhnu to. Pořídil jsem si další 2 náhradní válce abych to pak jen prohodil. Kliková hřídel je dobrá a pístní čep na pouzdře takřka bez vůle. Takže vybrus postačí.
A tím začalo nečekané a obávané. Kvůli válci jsem musel sundat výfuk. Krásně jsem se zašpinil a tak jsem se rozhodl odkrýt i zadní část motocyklu a pořádně ji umýt zevnitř rám a motor, zkrátka to, co nejde pod plechy vidět. A to byla ta část, do které jsem se neměl pouštět.