Vždy, jakmile jsem sehnal správný díl, tak jsem jej na motorku namontoval. Některé díly jsem jen na zkoušku nalakoval aby nebyla úplně barevná. Především šlo o to, abych odstranil veškeré dobové úpravy a díly, které na motocykl nepatří. Samozřejmě vše vyzkoušet zda pasuje tak jak má. Finální dopasování ještě bude, až vše opískuji. Dle potřeby se pak bude dovařovat, a tak si vše pěkně doladím, aby mne pak při skládání na hotovo nic nepřekvapilo. Bylo mi líto rozebírat funkční stará kola, tak jsem si je ponechal jako budoucí ozdobu díly, nebo rezervní pro další stavbu. Proto jsem si sehnal jiné středy, které bylo potřeba zbavit původního nátěru, na soustruhu stočit brzdnou část předního bubnu, nově nalakovat a samozřejmě nová ložiska. Bohužel se jednalo o holé středy, a tak jsem se nevyhnul kanibalismu a musel si ze starých kol vzít rozpěrky a filce.
Přední střed jsem si bohužel nevyfotil. A protože stavím chromovanou verzi, budou i kola chromová. Ráfek chrom, špice zinko-chrom a nyple taktéž zinko-chrom. Tak snad to něco vydrží a nebude to do roka rezavé. Ještě že jsem nerozřezal původní výplety, alespoň mám podle čeho vyplétat nová kola.
A konečně jsou kola hotová. Sice jsem si počkal na vycentrování, jednak protože jsme odjeli na dovolenou a protože si zapomněl opsat mé telefonní číslo a tak jsem se tam dostal až po měsíci od data uložení. Ale vše dobře dopadlo, i přes vyšší cenu centrování než jsem zvyklí z kývaček jsou konečně hotová kola doma.