Všechno vyčištěno, nachystáno a tak můžu motor Puch Monza 4S zase znovu složit. Je to radost, jsou teda věci, kterým nedali moc prostoru co se vývoje týče, ale jsou díly které opravdu mají vymakané. Líbí se mi řazení na motorce, převodovka je taky hezky řešená, jenom se mi moc nelíbí spojka a její vypínání. Je funkční, prostě ano funguje ale naše motorky to mají lepší.
Dobrý, bloky jsou u sebe pokračuji dál. Válec hlava a vše co je na levé straně motoru. Takže zapalování, sekundární kolečko, a když jsem ještě na této půlce rovnou udělám odtrh a předstih na zapalování. Pak motor otočím, a poskládám spojku a vše z druhé strany.
No a jde se na zbytek motoru, teď už stačí poskládat tu slavnou spojku. Líbí se mi teda, že primární převod není řešený řetězem jako u nás ale ozubenými koly. Ale způsob vypínání spojky je bída, ještě když vím, co se může stát a pak to je teprve sranda když se ten vypínací klobouček vytrhne z vypínacího talíře ven.