Hlemýždím tempem, ale přeci jen se práce na motocyklu ČZ 250 typ 455 hýbe. Začal jsem dopasovávat a opravovat plechařinu. Mezitím se vrátila kliková hřídel z opravy. Dostala nové oba čepy, ojnici s jehličkovým ložiskem v kleci pro 16 mm pístní čep. Dále bylo potřeba zvětšit uložení pro spodní ojniční čep a použít opravný. Klika zase vypadá skvěle.
Opravou si prošli i bloky. Opravené uložení pro pravé ložisko klikové hřídele. Původní uložení se zvětšilo na přesný rozměr, na jedno upíchnutí se vyrobilo nové pouzdro z duralu a nalisovalo nově do bloku. Nová pouzdra předlohové hřídele. Na pravou stranu bylo potřeba zvětšit uložení a vyrobit atypické pouzdro, aby se zabránilo úniku oleje mezi původním uložení a novým pouzdrem.