Zapalování je opravené doma. Samotná oprava byla doslova blesková. Nějaká oprava na dynamu, výměna držáku uhlíků a uhlíků samotných. Novinka oproti dosavadních renovací zapalování, už nechytají desku pro uhlíky šrouby jak tomu dělaly doposud ale hliníkovými nýty tak jak to bývávalo původně z továrny. Takže takový malý plus. Nicméně napojení živého uhlíku stále přetrvává v podobě šroubku. Ten je ale nově navlečen do pevnější bužírky, takže už by nemělo do budoucna dojít k prodření, jako se tomu stalo aktuálně.
Změnilo se i místo ukostření druhého uhlíku, který byl kostřen uvnitř pod šroubkem upevňující držák uhlíků. Aktuálně je chycen z venku na samotné tělo statoru. Na rotoru se srovnal komutátor tak snad to nebude do budoucna nějak zlobit. Ale věřím, že vědí co dělají. To asi tak k zapalování, které je konečně vyřešené. Ještě tedy pořešit ty bloky, znovu celé odladit a bude od motorky zase pokoj.