Motor:dvoudobý vzduchem chlazený
Počet válců:1
Vrtání:52mm
Zdvih:58mm
Obsah válce:123,2 cm3
Kompresní poměr:1:6,7
Výkon motoru:4k 4600 ot/min
Maximální rychlost:80km/h
Primární řetěz:3/8″x3/8″
Poměr primárního převodu:40/15
Počet článků primáru:50
Sekundární řetěz:1/2″x5/16″
Poměr sekundárního převodu:40/15
Počet článků sekundáru:110
Převodník tachometru:8/10
Karburátor:Jikov 2916 H
Průměr difuzoru:16mm
Hlavní tryska:70
Volnoběžná tryska:není
Jehla pro záběh:3 shora
Jehla po záběhu:2 shora
Vzduchový šroub pro záběh:není
Vzduchový šroub po záběhu:není
Odtrh kladívka:0,4mm (magnetický odtrh)
Svíčka:Pal 14/175 (odpovídá Brisk N17C)
Předstih:5mm
Vzdálenost elektrody:0,5mm
Magneto:6V 15W
Akumulátor:6V 7Ah
Přední světlo hlavní:6V 25/25W
Přední světlo parkovačka:6V 4W
Kontrolky (dobíjení, neutrál):nemá
Zadní světlo hlavní:6V 5W
Zadní světlo brzdové:nemá
Pojistka:15A
Tlumivka a selénový usměrňovač:Řešení náhrady
Ráfek přední:1,60×19″
Pneu přední:2,75×19″
Rozpěrná trubka předního náboje:délka 52mm
Ložiska předního náboje:2ks 6301
Tlak v přední pneumatice 1 osoba:1,6Atp
Tlak v přední pneumatice 2 osoby:1,6Atp
Ráfek zadní:1,60×19″
Pneu zadní:2,75×19″
Rozpěrná trubka zadního náboje:chybí rozměr
Ložiska zadního náboje:2ks 6301
Tlak v zadní pneumatice 1 osoba:1,9Atp
Tlak v zadní pneumatice 2 osoby:1,9Atp
Mazání převodovky:Olej PP7, 650ml
Mazání přední vidlice:Tukem
Mazání zadní tlumiče:Nemá zadní tlumiče
Mazání a údržba:Podle ujetých kilometrů
Spojovací materiál:Seznam šroubů na rám ČZ 125 t
Články:Články obsahující klíčové slovo ČZ 150 t
Dokumentace:Manuál ČZ 125 t
Katalog ND ČZ 125 t

Předchozí článek

Následující článek